تولید‌کننده‌ی محصولات چرم نظیر کیف، قاب عینک و کیف پول چرمی

تولید‌کننده‌ی محصولات چرم نظیر کیف، قاب عینک و کیف پول چرمی

مدیریت : لورسان

مشهد : خیابان آبکوه - نبش آبکوه ۱۵ - فروشگاه حریران

کیف مرغ آمین


کیف مرغ آمین

کیف مرغ آمین

شیک ‌ترین کیف زنانه بازار

احتمالا اکثر ما به این موضوع بی‌تفاوت بوده‌ایم، اما کیف مانند دیگر اکسسوری‌ها بخشی از استایل ما را در بر می‌گیرد و توجه به نوع، مدل و جنس آن بسیار مهم است. همچنین ما با توجه به شرایط و مکان مورد نظر، استایل و پوشش خود را انتخاب می‌کنیم. کیف مرغ آمین یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای مجالس و مهمانی‌ها است.

 

کیف مرغ آمین

 

ویژگی های منحصر به فرد کیف چرم و چوب

داشتن یک کیف چرم زنانه‌ی مجلسی شیک و متناسب با استایل شما برای شرکت در هر مجلسی بسیار مهم است. یکی از مدل‌هایی که جذابیت استایل شما را تضمین می‌کند، کیف‌های تلفیقی چرم و چوب مانند مدل مرغ آمین هستند.

  • جنس: چرم به کار رفته در این کیف طبیعی است و این نوع چرم با چوب هماهنگی جذابی ایجاد می‌کند. دوخت تمیز و با‎ظرافت لبه‌ها، این کیف را تبدیل به یک محصول با کیفیت و با دوام کرده‌است. این چرم ظاهر زیبایی دارد که به کیف شما جلوه‌ای زیبا می‌بخشد و یک کیف چرم زنانه‎ مجلسی را به شما هدیه می‌کند.
  • چوب: جنس این چوب راش است که علاوه بر استحکام و کیفیت بالا، وزن بسیار کمی دارد و حمل کیف را آسان می‌کند. دیواره‌های کیف مرغ آمین تمام چوبی ا‎ست که ترکیب زیبایی با چرم ایجاد می‌کند. وجود این دیواره‌های چوبی محکم به حفظ شکل کیف کمک می‌کند و مانع مچاله شدن یا جمع شدن کیف می‌شود.
  • ساختار کیف: فضای داخل کیف دارای بخش‌های جداگانه‌ای مانند فضایی برای موبایل است که این ساختار به لوازم نظم می‌دهد و به شما کمک می‌کند به راحتی به لوازم داخل کیف خود دسترسی داشته باشید.
  • رنگ: رنگ سبز و قهوه‌ای چرم با تراشکاری‌های چوبی رنگی، تضاد و در عین حال تناسب زیبایی ایجاد کرده است و ست کردن آن را با دیگر رنگ‏‌ها و لباس‌ها راحت می‌کند.

شما می‌توانید از این کیف چرم در مجالس، مهمانی‌ها و حتی دورهمی‌های دوستانه استفاده کنید. کیف مرغ امین لورسان به علت طراحی ساده اما جذاب و سایز مناسب،‎ می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای حمل اقلام مورد نیاز مانند گوشی، کیف آرایش، کیف پول و… باشد.

 

کیف مرغ آمین

 

کیف متفاوت بخرید!

تولید کیف‌های چرم و چوب نیازمند زمان و دقت زیادی است که کیفیت کیف را تضمین می‌کنند. مجموعه‌ی لورسان با در اختیار داشتن هنرمندان و صنعتگران مجرب، این کیفیت را برای شما فراهم می‌کند. خرید یک کیف مرغ آمین لورسان، حس خوب استفاده از یک کیف چرم زنانه‌ی مجلسی شیک را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کیف مرغ آمین

کیف مرغ آمین

کیف مرغ آمین

کیف مرغ آمین

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه