تولید‌کننده‌ی محصولات چرم نظیر کیف، قاب عینک و کیف پول چرمی

تولید‌کننده‌ی محصولات چرم نظیر کیف، قاب عینک و کیف پول چرمی

مدیریت : لورسان

مشهد : خیابان آبکوه - نبش آبکوه ۱۵ - فروشگاه حریران

ست کیف پول مردانه


ست کیف پول مردانه

ست کیف پول مردانه

باید ها و نباید های خرید کیف پول مردانه

استفاده از کیف پول در ظاهر باعث می‌شود تا استایل آقایان جذاب‌تر دیده شود. در خرید کیف پول مردانه خوب باید به نکاتی توجه کرد تا خریدی قابل قبول و مقرون به صرفه داشت. لورسان با تهیه یک ست زیبا که از کیف پول و کمربند تشکیل شده است، به شما این امکان را می‌دهد که با یک تیر دو نشان بزنید.

 

ست کیف پول مردانه

 

چرم مصنوعی بهتر است یا طبیعی؟

کیف‌هایی که با چرم مصنوعی تولید می‌شوند از قیمت ارزانی برخوردارند. این کیف‌ها در رده کیف‌های اقتصادی قرار می‌گیرند اما کیفیت بالایی ندارند. چرم طبیعی دوام بالایی دارد. محصولاتی که با چرم طبیعی ساخته می‌شوند، عمر طولانی دارند و به آسانی خراب نمی‌شوند. قیمت تولیدات چرم طبیعی، بالا است اما این قیمت زیاد، دوام و کیفیت بالا را توجیه می‌کند. اگر قصد دارید خرید کیف پول مردانه را دارید، می‌توانید کیف پولی که با چرم طبیعی تولید می‌شود را خریداری کنید و علاوه‌بر استحکام بالا، ظاهری زیبا و برای خود رقم بزنید. همچنین لورسان با تولید کمربند چرمی، آن را با کیف پول ست کرده است.

 

ست کیف پول مردانه

 

نوآوری در تولیدات چرمی

یکی از نوآوری‌های جدید در صنعت مد، ترکیب چرم و چوب است. امروزه استفاده از محصولاتی که با ترکیب چوب تولید می‌شوند افزایش یافته است. از همین رو ترکیب چرم و چوب خلاقیتی نو و جدیدی است که راه خود را به بازار باز کرده است. لورسان تولیدات خود، مثل کیف و کیف پول را با همین ترکیب می‌سازد و محصولاتی زیبا و شیک را به بازار عرضه می‌کند. چوب‌هایی که در تولید کیف و کیف پول به کار می‌روند باید سبک باشند تا باعث وزن اضافه‌ نشوند. با خرید کیف پول مردانه که در بخش‌هایی از آن چوب به کار رفته است، استایلی منحصر به فرد داشته باشید.

 

ست کیف پول مردانه

 

ست چرم و چوب

لورسان با استفاده از چوب گردو و چرم گاوی، کیف پولی زیبا و جذاب را تولید کرده است. این کیف پول همراه با کمربند چرم ست شده است. تمام مراحل تولید این ست جذاب به صورت دستی انجام می‌پذیرد. این کیف پول ۳ لت دارد و اندازه باز شده آن به صورت تقریبی ۱۱*۱۹ است. ست زیبای کیف پول و کمربند، دو رنگ قهوه‌ای و مشکی دارد و در قسمت رویی کیف پول، چوب با رگه‌های زیبا خودنمایی می‌کند. شما می‌توانید درون این کیف پول ۴ کارت اعتباری، تلفن همراه و سایر وسایل ضروری کوچک را جای دهید.

 

ست کیف پول مردانه

 

کیف پولی مقرون به صرفه

وسایلی که از ترکیب چرم و چوب تولید می‌شوند نیاز به مراقبت بالایی دارند تا عمر طولانی و کیفیتی ماندگار داشته باشند. چرم طبیعی انتخابی درست برای خرید یک کیف پول است. مجموعه لورسان ست کیف پول مردانه را با بهترین مواد اولیه تولید می‌کند. کیف پول مردانه همراه با یک کمربند بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌شود و از قیمت مناسبی برخوردار است. این ست زیبای مردانه می‌تواند انتخابی مناسب برای ساختن استایلی زیبا باشد. همچنین می‌توانید با خرید کیف پول مردانه از لورسان آن را برای عزیزان‌تان به هدیه‌ای زیبا بدل کنید.

ست کیف پول مردانه

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه