مجموعه زیبایی گل پری

مجموعه زیبایی گل پری

مدیریت : ناهید غلامی

مشهد، بلوار عبدالمطلب، عبدالمطلب 38، گلبرگ جنوبی، بین گلبرگ 12 و 13

مدل شینیون عروس


مدل شینیون عروس
  • ناهید غلامی
  • 0 دیدگاه
  • 30 بازدید
  • 21 فروردین 1403

مدل شینیون عروس

شینیون یکی از موارد مورد علاقه در دنیای عروسیه و به عنوان یکی از ترند‌های پرطرفدار این عرصه شناخته میشه. معمولا این کار به معنی چیدن موها به یک شکل خاص و استفاده از سنجاق‌ها به پشت سر برای ایجاد این استایل استفاده میشه.

مدل شینیون عروس یکی از فاکتورهای اساسی در عروسیه. مثل لباس عروس و آرایش، مدل مو هم باید به روز و منحصر به فرد باشه. شینیون با تور و تاج، شینیون ساده و شینیون کلاسیک فرصت‌های خوبی برای انتخاب هستن. آرایشگر عروس حرفه‌ای باید مدل مو مناسب بر اساس شکل صورت عروس رو انتخاب کنه که زیبا و شیک باشه و عروس رو بیشتر از همیشه جذاب ، زیبا و خاص نشون بده. حالا اگه رنگ مو عروس رو هم با شینیون موها مطابقت داشته باشه که دیگه خیلی عالی و شیک میشه.

مدل شینیون عروس

در واقع شینیون یکی از موارد مورد علاقه در دنیای عروسیه و به عنوان یکی از ترند‌های پرطرفدار این عرصه شناخته میشه. معمولا این کار به معنی چیدن موها به یک شکل خاص و استفاده از سنجاق‌ها به پشت سر برای ایجاد این استایل استفاده میشه. اما دنیای شینیون پر از تنوعه و هزاران مدل مختلف و گوناگون داره که ما در این مقاله سعی کردیم متنوع ترین انها را برای شما به نمایش بگذاریم.

یکی از مدل‌های جذاب شینیون، شینیون ساده‌ایه که برای ایجادش با خلاقیت زیاد بتونید موهارو بصورتی شیک و فوق العاده بسته یا نیمه باز در بیارید. تازه‌ ترین و جذاب ‌ترین مدل‌های شینیون ساده رو برای مراسم‌های مهم مثل عروسی‌ها در موزیبا براتون به تصویر درآوردیم و امیدواریم که این محتوا به سلیقه ‌تون بخوره.

انواع مدل مو که در ادامه این محتوا مشاهده خواهید کرد، انواع مختلفی از شنیون های جذاب روی موی عروس، همراهی، نامزدی، شنیون شب یلدا و غیره است. امیدوارم از دیدن این مدلها برای مهمانی و جشنهاتون ایده بگیرید و ازش لذت ببرید. البته مابین عکس ها ویدئوهای اموزشی هم قرار داده شده تا نهایت استفاده رو از این مقاله برده باشید.

مدل شینیون عروس اروپایی جمع شده در انتهای سر

مدل شینیون عروس

شینیون عروس در قسمت بالایی سر

 مدل شینیون عروس

 مدل مو عروس جدید 1402

 مدل شینیون عروس

مدل شینیون عروس همراه با بافتی شیک 

 مدل شینیون عروس

 مدل شینیون عروس جذاب روی موی بلوند

 مدل شینیون عروس

مدل مو عروس با موهای باز 

 مدل شینیون عروس

 شینیون با موهای باز و فر

 مدل شینیون عروس

 مدل شینیون عروس اروپایی شیک و جدید

 مدل شینیون عروس

 مدل موهای باز مناسب در مهمانی های مختلف

 مدل شینیون عروس

 جدیدترین مدل شینیون عروس 2023

 مدل شینیون عروس

 

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه