هتل هما خیام مشهد

هتل هما خیام مشهد

مدیریت : مجید شامحمدی

استان خراسان رضوی، شهرستان مشهد، میدان جانباز، خیابان خیام جنوبی 18

چرا گروه هتل های هما؟


چرا گروه هتل های هما؟
  • مجید شامحمدی
  • 0 دیدگاه
  • 36 بازدید
  • 18 فروردین 1403

چرا گروه هتل های هما؟

گروه هتل های هما مهمترین شرکت فعال حوزه صنعت گردشگری کشور است که صددرصد سهام آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است.

هتل پنج ستاره بین المللی هما ۲ مشهد یکی از هتل های با سابقه در عرصه هتلداری می‌باشد که در سال ۱۳۷۵ افتتاح و در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت.این هتل با ۵ طبقه بنا و ۲۰۶ باب اتاق و سوئیت های لوکس مجهز به تمامی امکانات و خدمات رفاهی پیشرفته می باشد که آماده ارائه بهترین خدمات و تسهیلات به روز دنیا به میهمانان عزیز خود می باشد.همچنین موقعیت هتل که به دور از هیاهو شهر می‌‎باشد علاوه بر ایجاد آرامش برای میهمانان موجب دسترسی راحت به مراکز تفریحی و خرید گردیده است.هتل هما ۲ با کادر مجرب و اموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

چرا گروه هتل های هما؟

ما خدمات بیشماری را به شما ارائه می دهیم.

طراحی و چیدمان

طراحی و چیدمان هتل همراه با مجلل ترین مبلمان و تجهیزات برگرفته از نفیس ترین هنرها، شایسته ترین فضا و مکان را برای برگزاری کنفرانس ها، گردهمایی ها و جشن ها به شما ارائه می نماید. به یاد ماندنی ترین ساعات زندگی تان را با ما تجربه خواهید کرد. ما در خانه خودتان منتظر شما هستیم!

تسهیلات ویژه

استخر سرپوشیده همراه با بوفه و سیستم صوتی و مجهز به سیستم های جدید میکروب زدایی (ozon)، سونا و جکوزی، ماساژ درمانی، سالن بدنسازی، زمین تنیس، پارکینگ خصوصی، مرکز خرید، دسترسی به اینترنت، رستوران های مجلل با چشم اندازی زیبا و ... .

دسترسی به مراکز تفریحی و تجاری

تمامی هتل ها با قرار گرفتن در بهترین موقعیت شهر، دسترسی به مراکز تفریحی و تجاری را برای میهمانان آسان نموده اند.

امکانات و خدمات

تمامی هتل ها دارای امکانات پذیرای از مراسم، سمینارها، جلسات، همایش ها و اتاق کنفراس با تجهیزات سمعی و بصری با بهترین کیفیت می باشند. کافی شاپ، رستوران با منوی غذایی متنوع، روم سرویس ۲۴ ساعته، استخر، زمین تنیس، اسپا، حراست و خدمات امنیتی می باشند.

درباره گروه هتل های هما

گروه هتل های هما مهمترین شرکت فعال حوزه صنعت گردشگری کشور است که صددرصد سهام آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است. این شرکت با 5 هتل 5 ستاره، و حدود 1000 اتاق و سوئیت و بیش از 800 نفر نیروی انسانی متخصص و کارآزموده یکی از برترین و مطرح ترین برندهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران محسوب میشود که به دلیل مکان گزینی و موقعیت جغرافیایی انحصاری، جایگاه برتری را در ارائه خدمات به مسافران، گردشگران داخلی و خارجی و میهمانان و مقامات سیاسی و دیپلماتیک کشور دارد.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه