شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین

مدیریت : رضایی

آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6

قیمت کشمش سبز درجه یک | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی


قیمت کشمش سبز درجه یک | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی

قیمت کشمش سبز درجه یک | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی

کشمش سبز درجه یک، یکی از نوعی کشمش است که از انگور سفید تهیه می‌شود و در مرحله اولیه خشک شدن، روی بوته انگور، به رنگ سبز مایل به زرد تغییر رنگ داده و به عنوان یکی از انواع محبوب کشمش به شمار می‌رود.

کشمش سبز درجه یک، به دلیل طعم شیرین و مطبوع خود در صنایع غذایی مختلفی از جمله تولید شیرینی، کیک، آجیل و ... استفاده می‌شود. همچنین به علت داشتن خواص غذایی متعددی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این خواص شامل حاوی مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان، ویتامین‌های گروه B، آهن، پتاسیم و فیبر است.

قیمت کشمش سبز درجه یک | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی

کشمش سبز

انگور یکی از محبوب ترین میوه های موجود در کشور می باشد که دارای مشتقات مختلفی مانند کشمش، شیره انگور، آبغوره و غیره است. از میان آنها کشمش دارای خواص بی نظیر و یک منبع غنی برای سلامتی انسان است که می تواند انرژی فرد در طول روز را افزایش دهد. کشمش دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک از آنها نحوه تولید متفاوتی دارند. افراد می توانند از این خشکبار مقوی در تمامی طول سال استفاده کرده و از خواص آن بهره مند شوند. کشمش یک منبع غنی از آنتی اکسیدان، کلسیم، پتاسیم و آهن است و به دلیل وجود تنوع در این محصول تمامی افراد با ذائقه متفاوت می توانند از آن استفاده کنند. انواع مختلف کشمش شامل مویز، آفتاب خشک، سایه خشک، انگوری و تیزابی است. کشاورزان و تولیدکنندگان توسط خشک کردن انگور تولید کشمش را انجام می دهند که استفاده از نوع تیزابی به دلیل افزودن گوگرد و مواد شیمیایی چندان توصیه نمی شود. کشمش سبز به عنوان یک کشمش مغذی که بدون افزودن مواد شیمیایی تولید می شود، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و نوع بدون گوگرد آن خاصیتی دقیقا مانند انگور تازه دارد. این محصول دارای کاربردهای فراوانی می باشد و از آن جهت پخت غذا، کیک و شیرینی استفاده می کنند که این موضوع سبب افزایش حجم خرید کشمش سبز شده است. خرید کشمش سبز محدود به بازه زمانی خاصی نیست ولی در فصل زمستان به دلیل خاصیت ضد التهابی که دارد حجم خرید کشمش سبز افزایش می یابد. در کشور ایران همواره در مراسمات مختلف مانند عید نوروز و یا به عنوان آجیل شب یلدا افراد از کشمش استفاده می کنند و به همین دلیل بازار خرید و فروش کشمش سبز از رونق دائمی برخوردار است. به دلیل مضرات مواد قندی و بیماری های حاصل از آن مانند دیابت افراد اغلب ترجیح می دهند از قند طبیعی استفاده کنند و به همین دلیل کشمش به دلیل دارا بودن قند طبیعی می تواند یک جایگزین خوش طعم برای این دسته از افراد باشد که این موضوع در خرید کشمش سبز نیز تاثیرگذار است. برای اطلاع از قیمت کشمش می توانید از تامین کنندگان این محصول که در سالم سازان آذر حضور دارند کمک بگیرید.

قیمت کشمش سبز درجه یک | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی

فروش کشمش سبز

سالانه مقادیر فراوانی انگور در کشور ایران تولید و حجم زیادی از آن به کشمش تبدیل می شود. با توجه به اینکه ایران یکی از بزرگترین کشورهای صادرکننده کشمش می باشند و کشورهای حاشیه خلیج فارس از واردکنندگان عمده این محصول به شمار می روند حجم فروش کشمش سبز همواره بالا است. همچنین بازار فروش کشمش سبز داخل کشور نیز به دلیل کیفیت بالا این محصول از رونق بالایی برخوردار است. میزان فروش کشمش سبز تحت تاثیر عواملی مانند کیفیت و نوع بسته بندی می تواند کاهش یا افزایش داشته باشد و هرچه کیفیت محصول بهتر باشد حجم فروش کشمش سبز نیز بیشتر می شود. امروزه به دلیل بالا رفتن آمار بیماریهایی مانند دیابت افراد ترجیح می دهند در کنار نوشیدنی هایی مانند چای به جای قند از کشمش استفاده کنند و به همین دلیل میزان فروش کشمش سبز در مدت زمان گذشته بیشتر شده است. تقریبا می توان گفت که در تمامی مراکز فروش خشکبار آنلاین و حضوری کشمش سبز موجود است که نشان دهنده رونق بالای بازار فروش کشمش سبز است. درواقع از میان فرآورده های حاصل از انگور کشمش سبز، زرد، سیاه و سلطان دارای بیشترین میزان تولید می باشند و به بیش از صد کشور صادر می شوند؛ سالانه حدودا سه میلیون تن کشمش صادر می شود که ایران را در رتبه یازده جهان قرار داده است. اگر قصد فروش کشمش سبز را دارید می توانید این کار را به صورت آنلاین و حضوری انجام دهید. امروزه به دلیل صرفه جویی در زمان بیشتر افراد ترجیح می دهند به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند و به همین دلیل فروش کشمش سبز به صورت غیرحضوری سودآوری بالایی دارد. اگر شما تولید کننده یا تامین کننده این محصول هستید می توانید با ثبت نام در سایت سالم سازان آذر آگهی فروش کشمش سبز را ثبت کنید و با جامعه بزرگ مشتریان به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

قیمت کشمش سبز درجه یک | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی

قیمت کشمش سبز

کشمش سبز می تواند توسط روش های مختلف و به صورت ارگانیک یا غیر ارگانیک تولید شود و با توجه به میزان مواد افزودنی و شیوه خشک کردن محصول قیمت کشمش سبز می تواند دستخوش تغییراتی شود. همچنین در فصل برداشت انگور و تولید کشمش که شهریور ماه است، میزان تولید کشمش بالا بوده و و در نتیجه به دلیل بالا رفتن حجم عرضه قیمت کشمش سبز مناسب تر است. به دلیل تنوع این محصول نمی توان قیمت کشمش سبز را به صورت دقیق در اینجا بیان کرد و بهترین روش جهت استعلام قیمت کشمش سبز استفاده از بازارهای آنلاین است. شما امکان این را دارید که توسط نصب اپلیکیشن سالم سازان آذر با چندین فروشنده عمده ارتباط مستقیم برقرار کنید و از آخرین قیمت کشمش سبز در بازار مطلع شوید.

قیمت کشمش سبز درجه یک | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی

قیمت کشمش سبز درجه یک | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت کشمش سبز بدون تیزاب - قیمت کشمش سبز بسته بندی - قیمت عمده کشمش سبز مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت عظیم سالم سازان اذر با برند کرالیچین تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. ما مقتدرانه مدعی هستیم تمام قوانین استاندارد های ایران و بین المللی را رعایت کرده و سعی داریم در آینده ای نزدیک با گسترش بسته بندی انواع بیشتری از مواد غذایی و استفاده از تجهیزات و ماشین الات متنوع تر و بروزتر اروپایی , به درخواست های بازار ایران و حتی خارج ایران جامعه عمل بپوشانیم .شما عزیزان می توانید با ما با شماره تماس های 02166343279 – 09909070811 و دفتر مرکزی : 66343279 -021 در ارتباط باشید.

 

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه