شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین

مدیریت : رضایی

آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6

قیمت مغز گردو فسنجانی| تا 8 درصد تخفیف 100درصد خالص و درجه یک خرید عمده و جزئی


قیمت مغز گردو فسنجانی| تا 8 درصد تخفیف 100درصد خالص و درجه یک خرید عمده و جزئی

قیمت مغز گردو فسنجانی| تا 8 درصد تخفیف 100درصد خالص و درجه یک خرید عمده و جزئی

مغز گردو، مغزی با طعم خوش و مفید برای سلامتی است. این مغز از درخت گردو به دست می‌آید و معمولاً با پوست زرد رنگ خود در بازار عرضه می‌شود.

مغز گردو حاوی مقادیر زیادی از مواد مغذی مانند پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب ضروری است. مصرف مغز گردو می‌تواند به بهبود سلامت قلب، پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی، کاهش التهابات بدن، تقویت سیستم ایمنی و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن کمک کند. همچنین مغز گردو می‌تواند به عنوان یکی از خوراکی‌های انرژی‌بخش برای افرادی که فعالیت بدنی زیادی دارند، مفید باشد.

مغز گردو به صورت تازه، خشک شده و یا به صورت ترشی، کنسرو و یا مخلوطات خشک به بازار عرضه می‌شود. می‌توانید از مغز گردو در تهیه غذاها و شیرینی‌ها و همچنین به عنوان تنقلاتی سالم و خوشمزه استفاده کنید.

قیمت مغز گردو فسنجانی| تا 8 درصد تخفیف 100درصد خالص و درجه یک خرید عمده و جزئی

خرید گردو

ایران یکی از برترین تولیدکنندگان گردو در منطقه به شمار می رود که بیشتر نیاز بازار مصرف خود را از طریق تولید داخلی تامین می کند. معروف ترین مراکز تولید ایران را می توان شهر های تویسرکان همدان، اقلید و بوانات فارس، شهر بافت کرمان و غیره دانست که گردو تویسرکان به دلیل کیفیت بسیار بالا، شهرت زیادی در سطح کشور دارد. البته با وجود تولید بالای گردو در کشور، برای پاسخگویی به نیاز کشور، درصد پایینی گردو خارجی نیز به کشور وارد می شود که از مهم ترین آنها می توان به گردو پوست کاغذی چینی و انواع پیکن یا پکان و چندلر اشاره کرد. به دلیل میزان تولید پایین و عدم رقابت با نمونه های چینی و آمریکایی محصول ایرانی توفیق چندانی در زمینه ی ورود به بازار های دیگر کشور ها و عرضه محصول خود نداشته است. گردو یکی از محبوب ترین اقلام خوراکی در جهان است و به عنوان یکی از آجیل و خشکبارهای سنتی ایران به حساب می آید. این محصول دارای مقادیر قابل توجهی امگا 3، آنتی اکسیدان، فیبر، پروتئین و چربی طبیعی است، به همین دلیل استفاده از آن برای درمان یا پیشگیری از برخی بیماری ها مانند بیماری های قلبی، کاهش کلسترول خون، آلزایمر و جلوگیری از زوال عقل، سرطان، فشار خون، دیابت نوع 2 و بسیاری موارد دیگر توصیه می شود. همه مواردی که ذکر شد نشان دهنده ارزش غذایی بسیار بالای گردو است، همین ارزش غذایی باعث شده است تا افراد زیادی به صورت روزانه گردو را در وعده های غذایی خود جای دهند و از گردو در تهیه غذا، دسر استفاده کنند و حتی گردو را به عنوان میان وعده مصرف کنند. بنابراین می توان گفت که افراد زیادی به دنبال خرید گردو هستند و بازار خرید و فروش گردو همواره در تمام طول سال رونق دارد و افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری در زمینه خرید گردو عمده هستند.  برای خرید گردو می توانید بعد از ثبت نام در سایت سالم سازان آذر یا اپلیکیشن سالم سازان آذر شده و یک درخواست خرید گردو با اطلاعاتی مانند نوع و حجم سفارش ثبت کرده و منتظر بمانید تا فروشندگان در کوتاه ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار کنند.

قیمت مغز گردو فسنجانی| تا 8 درصد تخفیف 100درصد خالص و درجه یک خرید عمده و جزئی

فروش گردو

با توجه به اینکه گردو یکی از پرطرفدارترین انواع خشکبار در ایران به حساب می آید، می توان گفت که فروش گردو یک زمینه فعالیتی پر سود است و سالانه مقادیر زیادی گردو در انواع مختلف مانند گردو با پوسته چوبی، مغز گردو و گردو با پوست سبز در بازار، خرید و فروش می شود. فروش گردو در فصل برداشت به بیشترین میزان خودش می رسد و همواره افرادی که کسب و کارشان مرتبط با خرید و فروش گردو است، در فصول برداشت گردو بیشترین سود را بدست خواهند آورد. در حال حاضر فروش گردو به صورت حضوری و آنلاین صورت می گیرد، که این موضوع تا حد زیادی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. برای فروش گردو عمده می توانید وارد سایت سالم سازان آذر شده و بعد از قرار دادن محصول در وب سایت، از سراسر ایران مشتری جذب کنید.

قیمت مغز گردو فسنجانی| تا 8 درصد تخفیف 100درصد خالص و درجه یک خرید عمده و جزئی

قیمت مغز گردو فسنجانی| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت عمده گردو دماوند - قیمت گردوی خارجی - قیمت گردو چینی - قیمت گردو سوزنیمختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت عظیم سالم سازان اذر با برند کرالیچین تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم محصولات خود را با کیفیتی برتر در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. ما مقتدرانه مدعی هستیم تمام قوانین استاندارد های ایران و بین المللی را رعایت کرده و سعی داریم در آینده ای نزدیک با گسترش بسته بندی انواع بیشتری از مواد غذایی و استفاده از تجهیزات و ماشین الات متنوع تر و بروزتر اروپایی , به درخواست های بازار ایران و حتی خارج ایران جامعه عمل بپوشانیم .شما عزیزان می توانید با ما با شماره تماس های 02166343279 – 09909070811 و دفتر مرکزی : 66343279 -021 در ارتباط باشید.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه