تولید‌کننده‌ی محصولات چرم نظیر کیف، قاب عینک و کیف پول چرمی

تولید‌کننده‌ی محصولات چرم نظیر کیف، قاب عینک و کیف پول چرمی

مدیریت : لورسان

مشهد : خیابان آبکوه - نبش آبکوه ۱۵ - فروشگاه حریران

کیف تمام چوب نگارگری خاطره


کیف تمام چوب نگارگری خاطره

کیف تمام چوب نگارگری خاطره

کیف چوبی خاطره با توجه به جنس، ظاهر، رنگ و غیره یک کالا‌ی ممتاز در بین دیگر محصولات لورسان است.

جذاب ترین کیف چوبی

حتما برایتان پیش آمده است که از وسایل خود خسته شده باشید، آن‌ها برایتان تکراری شده باشند حتی اگر به تازگی آن‌ها را خریداری کرده باشید. این موضوع ممکن آست بار‌ها برای افراد پیش بیاید. در این زمان تنها یک محصول خاص می‌تواند این نارضایتی را برطرف نماید. به طور مثال کیف‌ها‌ی چرم در همه زمان‌ها شیک و جذاب بوده‌اند اما بعضی اوقات دیگر دل فرد را می‌زنند. این مشکل باعث شده تا برخی از تولید‌کنندگان کیف، در راستای تولید کیف‌ها‌ی تمام چوب اقدام کنند. کیف چوبی خاطره یکی از زیبا‌ترین کیف‌ها‌ی این مجموعه می‌‌باشد.

کیف تمام چوب نگارگری خاطره

ویژگی های کیف خاطره

این محصول با ویژگی‌ها‌ی ممتازی که دارد در دسته کیف‌ها‌ی مجلسی قرار می گیرد. البته شما می‌توانید برای کاربرد‌ها‌ی دیگر نیز از آن استفاده نمایید. در ادامه به ویژگی‌ها‌یی که این کیف را منحصر‌بفرد کرده می‌پردازیم.

جنس:

قسمت چوبی این کالا از چوب‌ها‌ی بلوط، روس و سوز خارجی تشکیل می‌شود. چوب بلوط در حیطه نجاری و صنعت محبوب ترین مورد محسوب می‌شود. همچنین چوب روس از سبکی بالایی برخوردار بوده و کاملا مناسب یک کیف زنانه می‌باشد. ترکیب این چوب‌ها می‌تواند ایستایی لازم را برای این محصول به ارمغان بیاورد.

 کیف تمام چوب نگارگری خاطره

سایز:

این کالا در ابعاد۶.۸*۲۱*۱۸تولید می‌شود. سایز این کیف به عنوان یک کیف مجلسی کاملا ایده‌آل بوده و تمام وسایل لازم از قبیل پول نقد، کارت بانکی و گوشی موبایل را می‌تواند به راحتی برای شما نگهداری نماید.

بند دوشی:

چرم به کار رفته در بند دوشی کیف خاطره لورسان مانند تمام کیف‌ها‌ی چرمی این مجموعه از نوع طبیعی است. رنگ آن مشکی و سرمه‌ای می‌باشد که ترکیب دل‌نشینی را با رنگ چوب ایجاد می‌کند. لازم به ذکر آست که دوخت انجام شده به صورت دست‌دوز می‌باشد.

 کیف تمام چوب نگارگری خاطره

وزن:

۳۸۰ گرم این کالا سبکی و راحتی آن را در هنگام استفاده نشان می‌دهد. با توجه به مشخصات این کالا به راحتی می‌توان فهمید که از دوام و استحکام بالا‌یی برخوردار می‌باشد. نا‌گفته نماند که در این محصول از هنر زیبای نگار‌گری استفاده شده و جلوه و زیبا‌یی خاصی به آن بخشیده است.

انتخابی منحصر بفرد

بعضی اوقات نیاز به تنوع و خاص بودن در بین افراد شدیدا خودنمایی می‌کند. در این زمان فرد به سراغ خرید وسایل جدید می‌رود. کیف به عنوان یکی از اکسسوری‌ها‌ی مهم در این زمینه قرار می‌گیرد. این محصول برای شاخص بودن باید یک ویژگی بارز داشته باشد تا بتوان گفت که در بین بقیه کالا‌ها متمایز است. کیف چوبی خاطره با توجه به جنس، ظاهر، رنگ و غیره یک کالا‌ی ممتاز در بین دیگر محصولات لورسان است که می‌تواند به خوبی این نیاز را برطرف نماید.

کیف تمام چوب نگارگری خاطره

1 دیدگاه

  • مطلب خیلی جالب بود

    مطلب خیلی جالب بود

    18 فروردین 1403

    تشكر

ثبت دیدگاه