تولید‌کننده‌ی محصولات چرم نظیر کیف، قاب عینک و کیف پول چرمی

تولید‌کننده‌ی محصولات چرم نظیر کیف، قاب عینک و کیف پول چرمی

مدیریت : لورسان

مشهد : خیابان آبکوه - نبش آبکوه ۱۵ - فروشگاه حریران

کیف چرم و چوب نگارگری شده بهار


کیف چرم و چوب نگارگری شده بهار

کیف چرم و چوب نگارگری شده بهار

کیف‌هایی که با چرم و چوب تولید می‌شوند بسیار با دوام هستند. به دلیل مقاومت چوب، ساختار این کیف در گذر زمان تغییر نمی‌کند و می‌توانید تا سالیان سال از آن استفاده کنید.

چرا کیف نگارگری بخریم؟

نگارگری یکی از قدیمی‌ترین هنرهای اصیل ایرانی است. هنری که از درون عواطف و احساسات مردم ایران منشا گرفته و نشان‌دهنده روحیه زیبایی شناسی ایرانیان است. با بهره‌گیری از این هنر دیرینه و تلفیق آن با چوب، می‌توان یکی از زیباترین کیف‌های چرم زنانه را پدید آورد. این مدل کیف چرم زنانه از کیفیت بالا و زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. کیف بهار، یکی از محصولات لورسان است که با هنر نگارگری طراحی و عرضه شده است.

کیف چرم و چوب نگارگری شده بهار

کیف چرم و چوب

کیف‌هایی که با چرم و چوب تولید می‌شوند بسیار با دوام هستند. به دلیل مقاومت چوب، ساختار این کیف در گذر زمان تغییر نمی‌کند و می‌توانید تا سالیان سال از آن استفاده کنید. چوب‌های روس و نارون، از سری چوب‌های سبک هستند که می‌توان از آن‌ها محصولات سبک چوبی تولید کرد. کیف بهار با تلفیق چوب‌های روس و نارون تولید می‌شود. چرم به کار رفته در این مدل کیف چرم زنانه از نوع طبیعی است و با مراقبت مناسب از آن سالم خواهد ماند. باید توجه داشت که چرم طبیعی در گذر زمان، زیبایی خود را از دست نمی‌دهد و حتی جذاب‌تر می‌شود.

 کیف چرم و چوب نگارگری شده بهار

چرا چرم طبیعی بخریم؟

چرم طبیعی در مقابل چرم مصنوعی مزیت‌های زیادی دارد. در تولید چرم مصنوعی، از مواد نفتی و شیمیایی استفاده می‌شود و باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی می‌شود. همچنین به دلیل استفاده از نفت، این مدل چرم بوی ناخوشایندی نیز دارد، اما در رنگرزی چرم طبیعی از رنگ‌های طبیعی استفاده می‌شود که بوی خوشایندی دارد. چرم طبیعی، ماندگاری و انعطاف‌پذیری بالایی دارد و در گذر زمان، آسیب نمی‌بیند. اما در تولید چرم مصنوعی، از مواد ارزان قیمت استفاده می‌شود که دوام کمی دارد. کیف چرم که با چرم طبیعی تولید می‌شود در برابر ضربه مقاوم است و در مقابل حرارت، به راحتی آسیب نمی‌بیند. لورسان تمام کیف‌های خود را با چرم طبیعی تولید می‌کند.

 کیف چرم و چوب نگارگری شده بهار

کیف با طرح نگارگری

کیف نگارگری شده با طرح گل‌های بهاری، اندازه‌ای متناسب دارد. این کیف در ابعاد ۱۷*۲۱*۶.۸ سانتی‌متر تولید می‌شود و در آن محفظه‌‌ای برای موبایل نیز تعبیه شده است. درون کیف دو محفظه جداگانه قرار دارد که به شما در مرتب کردن وسایلتان کمک می‌کند. این کیف بند دوشی نیز دارد و برای جابه‌جایی وسایل ضروری روزانه بسیار مناسب است.

کیف چرم و چوب نگارگری شده بهار

استایل زیبا

رنگ‌هایی مثل مشکی و قهوه‌ای و قرمز و سبز، به راحتی با هر استایلی ست می‌شوند. لورسان با تولید این مدل کیف چرم زنانه به شما کمک می‌کند استایلی زیبا و ظاهری جذاب داشته باشید. از این کیف می‌توانید در دورهمی‌های دوستانه، مجالس، گردش روزمره و حتی سرکار استفاده کنید و بدرخشید.

کیف چرم و چوب نگارگری شده بهار

کیف بهار

کیف‌های چرم و چوب مزایای زیادی دارند و ترکیب آن‌ها با طرح‌های نگارگری محصولی جذاب می‌سازد. می‌توانید این کیف را به عزیزانتان هدیه دهید و با هدیه‌ای کم‌نظیر آن‌ها را شاد کنید. لورسان با تولید کیف نگارگری بهار، به شما این امکان را می‌دهد که محصولی زیبا و در عین حال کاربردی تهیه کنید.

 کیف چرم و چوب نگارگری شده بهار

1 دیدگاه

  • مهلا بافندگان

    مهلا بافندگان

    18 فروردین 1403

    خیلی جالب و زیبا هست

ثبت دیدگاه